InstaBasic Online Instagram Viewer

#Khaibahar94

Media HashTag - #khaibahar94 on Instagram

43,334 Posts

Aku kan tersenyum jika kau bahagia

Emmmm...macam tk setuju je statement tu..kami nak Fans khai akn tersenyum jika khai bahagia.. Bru betul..kami nk aw
UPDATE ๐Ÿ“น : #23052017 IGS @khaibahar94 .
.
SALAM 23 MEI
.
Assalamualaikum sayang-sayang semua...
Jom layan IGS yang cik idola kesayangan semua @khaibahar
IGS @khaibahar94

Suara tu tak pernah tak sedap..tak nak kata apa lagi !

#khaibahar 
#khaibahar94
#23052017
#08:53am
Blur pun tak apa lah, janji ada muka khai kan kan kan... @khaibahar94
#khaibahar94 
#khaibahar 
#Repost @shahthrgegar
#Repost @shahthrgegar

Gimana, udah ccok kan jadi ayah ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€โœŒโœŒ #khaibahar94 
#khaibahar
Assalamualaikum... #repost @narrecords @khaibahar94 bsama legend2 nasyid dan rakan2 artis di surau astro mlm ini...rakaman program apa ye? Nantikannya di a
Haha ada2 saja tingkah laku khai tu๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @khaibahar94

#khaibahar94 
#khaibahar 
#khainizers
Assalamualaikum.. #repost @narrecords @khaibahar94 photoshoot raya bersama #majalahwanita di Palm Garden Hotel Putrajaya...ntikan edisi aidifitri ini... #k
Assalamualaikum..slmt pgi #repost @narrecords @khaibahar94 interview bsama wartawan #majalahwanita  di Palm Garden Hotel Putrajaya

#khaibahar 
#khaibahar9
โคโค
Igs @khaibahar94
Sedap betul...
Keep strong and be patient ya bang...
We love you ๐Ÿ’•

#khaibahar94 
#khaibahar 
#asalkaubahagia
KHAI BAHAR . . .

Gambar semua berkaitan raya..Hari 
Raya..tk sabar lak nk tengok..๐Ÿ’–
.
@khaibahar94
#khaibahar 
#khaibahar94
#23052017
๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค— ...
From article : Tewas 2 kali kepada Khai Bahar, Aiman Tino tidak kecewa. ( Malaysia Gazette)
.
.
@khaibahar94 
#khaibahar 
#khaibahar94
Alahh.. sweetnyaa ๐Ÿ˜†
Mmng comey kan bae @khaibahar94 ๐Ÿ˜
Tqsm @meletop ๐Ÿ˜Š
#khaibahar 
#khaibahar94
Asal kau bahagia..... my current fav song lepas dgr @khaibahar94 nyanyi masa dkt Jakarta aritu.....sedapnyerrr la haiii....nak yg full please Khai ๐Ÿ˜˜
.
Alhamdulillah..๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡
Igs @khaibahar94 ..
#khaibahar94 
#khainizersindonesia 
#khaibahargoestoindonesia 
#giftforkhaibahar
Ena penontonnya tertib๐Ÿ˜€

#khaibahar94 
@khaibahar94
Dari Jauh Saja ya bang๐Ÿ˜ญ

#khaibahar94 
#DariJauhSaja 
#@khaibahar94 
#satutahunsudahberlalu
Asal Kau Bahagia { Armada band } cover by..
@khaibahar94 โคโคโค
.
#khaibahar
#khaibahar94 
#khainizers
Asal kau bahagia armada band cover by @khaibahar94 
Mengapa tambah sedih lagunya kalau khai yg nyanyi ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ???? Perasaan kemaren2 kalau dengar l
#repost @kbteam94

AAMIIN..
Tu dia pandangan atau pendapat salah seorang Artis Hebat dan berpengalaman Negara, DAYANG NURFAIZAH..ALHAMDULILLAH .

@khaibaha

Loading